آیا این ضرورت برای بیمار بیماری کلیوی با کراتینین دیالیز 3.1 نگاهی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این ضرورت برای بیمار بیماری کلیوی با کراتینین دیالیز 3.1 نگاهی

من یک بیمار بیماری کلیه با کراتینین 3.1 هستم، اما من هیچ علائم آشکار است، بنابراین من تعجب است که واقعا لازم است برای من به دیالیز در حال حاضر؟ اگر نه، چه درمان برای من بهتر است؟

به صراحت بگویم، شما نیاز به دیالیز در حال حاضر نیست، اما شما باید درمان در حال حاضر.

چرا بیماری های کلیوی بیمار با هیچ نشانه از حد نیز باید درمان؟

در درمانگاه، کراتینین 3.1 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. در این مرحله شما ممکن است هیچ نشانه ای از ناراحتی های فیزیکی ندارد در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است درد، خستگی یا ضعف علائم را داشته باشم. پیشرفت این بیماری در مراحل اولیه بسیار کند، بنابراین شما هر گونه حس احتمالا برای یک مدت طولانی را نداشته باشند، اما آن را فقط دوست دارد یک exsiting بمب در بدن شما که در هر زمان خواهد منفجر شود، چرا که کلیه خود را در حال حاضر آسیب دیده است، هنگامی که شما جدی سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت تا مرحله نارسایی کلیه (به معنی مرحله دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را یک شکاف در دیوار ظاهر شد، با وجود آن که هنوز هم در دسترس است، اما اگر شما از شکوه و شکایت کردن تعمیر نیست، آن را ممکن است در هر زمان سقوط. بنابراین شما بهتر است درمان به موقع است.

چه درمانی برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 3.1 بهتر است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای بیمار با کراتینین 3.1 است. این درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می تواند بیماری کلیوی خیال راحت و کارآمد را درمان کنند. با کمک این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 3.1 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: